Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av skottbo - 31 augusti 2014 09:57

   Det var överväldigande många som gratulerade mig till gammelmorfartiteln för andra gången.

Visst är det en spännande upplevelse. Jag är dock mycket besviken på Landstinget enär det bara

är syskon som får besöka den nye lilla. Spårar lite diskriminering där. Och det är ju svårt att med min hårfärg

försöka fuska och åberopa broderskap. 

   Hur som helst har jag pratat med det lilla livet på mobilen i samband med moderns samtal till mig.

Nu hörde jag inte så bra vad han sade för jag har ju dålig täckning i Sköttbo.

  Tack till alla er som läser detta och som skickat en hälsning med ett grattis!

  

   

Av skottbo - 31 augusti 2014 09:57

   Det var överväldigande många som gratulerade mig till gammelmorfartiteln för andra gången.

Visst är det en spännande upplevelse. Jag är dock mycket besviken på Landstinget enär det bara

är syskon som får besöka den nye lilla. Spårar lite diskriminering där. Och det är ju svårt att med min hårfärg

försöka fuska och åberopa broderskap. 

   Hur som helst har jag pratat med det lilla livet på mobilen i samband med moderns samtal till mig.

Nu hörde jag inte så bra vad han sade för jag har ju dålig täckning i Sköttbo.

  Tack till alla er som läser detta och som skickat en hälsning med ett grattis!

  

   

Ovido - Quiz & Flashcards